Fortsatt arbete utifrån årets kundundersökning
Tack till alla er som tog er tid att svara på årets kundundersökning (NKI). Det finns områden som fungerar bra, men det finns också områden där ni upplever att det behöver ske förbättringar. Exempelvis finns det önskemål om att få del av en mer långsiktig planering och åtgärder kopplade till specifika lokaler.
Vi har haft möte med Fastighetssektionen, gått igenom resultatet övergripande och enats om några gemensamma insatser att arbeta vidare med. Ett exempel på insats är att vi under nästa år kommer besöka ett flertal verksamheter tillsammans för att få en bättre insyn i lokalernas skick och samsyn kring behov och prioriteringar. Under besöken kan vi också svara på frågor och berätta mer om varför processen för lokalprojekt ser ut som den gör, vem som ansvarar för vad och hur arbeten prioriteras.

Andra aktiviteter med koppling till kundundersökningen är redan genomförda eller planerade, så som utökad belysning nattetid. Framåt kommer vi att planera ytterligare aktiviteter utifrån den förbättringspotential vi ser.
Vill du veta mer om processen för lokalprojekt, de olika stegen och vem som ansvarar för vad, läs gärna broschyren ”Från lokalprojekt till verklighet” på sidan om hyresgästanpassningar.
Om du har frågor eller vill veta mer kontakta gärna Ludvig, Sofia eller Justina, fastighetsförvaltare på Södersjukhuset.