Nu tar kundtjänst över på Ankarets behandlingshem

Från onsdag den 1 juni 2016 kommer ärendehanteringen av felanmälningar kopplade till fastigheterna på Ankarets behandlingshem att skötas av Locum. Därmed ska alla fastighetsrelaterade felanmälningar göras direkt till Locums kundtjänst.

Introduceringen av kundtjänst utgör ett viktigt steg i Locums pågående arbete för att ständigt förbättra förvaltningen av våra fastigheter och öka kundnöjdheten.

Kontaktuppgifter till Locums kundtjänst:
Telefon: 08-123 172 00
E-post: kundtjanst@locum.se
Felanmälningar och beställningar via webben görs på http://portal.locum.se.

Läs mer om kundtjänst på www.locum.se/kundtjanst.

Kundtjänsten är öppen dygnet runt via telefon. Vi besvarar e-post under helgfria vardagar mellan kl.07.00–17.00.
Vid akuta ärenden, ring alltid in din anmälan.