Nu tar kundtjänst över på Bromma sjukhus

Från måndag den 4 april 2016 kommer ärendehanteringen av felanmälningar kopplade till fastigheterna på Bromma sjukhus att skötas av Locum istället för ISS. Därmed ska alla fastighetsrelaterade felanmälningar göras direkt till Locums kundtjänst.

Introduceringen av kundtjänst på sjukhuset utgör ett viktigt steg i Locums pågående arbete för att ständigt förbättra förvaltningen av våra fastigheter och öka kundnöjdheten.

Kontaktuppgifter till Locums kundtjänst:

Telefon: 08-123 172 00

E-post: kundtjanst@locum.se

Felanmälningar och beställningar via webben görs på  http://portal.locum.se.

Läs mer om kundtjänst på www.locum.se/kundtjanst. Kundtjänsten är öppen dygnet runt via telefon. Vi besvarar e-post under helgfria vardagar mellan kl.07.00–17.00. Vid akuta ärenden, ring alltid in din anmälan.