Kontakt

Kontakta Locums kundtjänst

Locums kundtjänst hanterar felanmälningar och driftfrågor på Grimman 2. Här kan du som arbetar på Grimman 2 felanmäla via webben: portal.locum.se

Vi som arbetar på Locums kundtjänst tar emot dina ärenden dygnet runt.

Varmt välkommen att kontakta oss:
Telefon: 08–123 172 00
E-post: kundtjanst.locum@sll.se

Vi besvarar e-post under helgfria vardagar mellan kl.07.00–17.00.Vid akuta ärenden, ring alltid in din anmälan.

Kontakta Locums kundtjänst

Har du ärenden gällande lokalvård, vaktmästeri eller servicecenter ska du vända dig direkt till Locums kundtjänst - kundtjänsten har öppet dygnet runt.

Kontakta Locums beredskapsfunktion

Locums beredskapsfunktion larmas vid oönskade händelser och tillbud i Locums fastigheter. Under dagtid hanteras dessa ärenden av Locums säkerhetschef.

Locums beredskapsfunktion nås på:
Telefon: 08–123 174 75 eller mobil: 070–737 73 73.

Locums beredskapsfunktion är i tjänst på vardagar från 17.00 till 07.00 morgonen därpå. Under helger är beredskapsfunktionen i tjänst dygnet runt.

Läs mer om Locums beredskapsfunktion här