Kundtjänst tar över ansvaret

Nu tar kundtjänst över ärendehantering av felanmälningar på Huddinge sjukhusområde.

Från tisdag den 18 okt 2016 kommer ärendehanteringen av felanmälningar kopplade till fastigheterna på Huddinge sjukhusområde att skötas av Locum. Därmed ska alla fastighetsrelaterade felanmälningar göras direkt till Locums kundtjänst.
Introduceringen av kundtjänst utgör ett viktigt steg i Locums pågående arbete för att ständigt förbättra förvaltningen av våra fastigheter och öka kundnöjdheten.

Kontaktuppgifter till Locums kundtjänst:

Telefon: 08-123 172 00
E-post: kundtjanst(a)locum.se
Felanmälningar och beställningar via webben görs på http://portal.locum.se.

Läs mer om kundtjänst på www.locum.se/kundtjanst

Kundtjänsten är öppen dygnet runt via telefon. Vi besvarar e-post under helgfria vardagar mellan kl.07.00–17.00.

För snabbare hantering, ha dina avdelnings HSA/ID och inloggningsuppgifter tillgängliga. Vid akuta ärenden, ring alltid in din anmälan.