Ny kundtjänst för driftfrågor

Den 1 september 2015 tar Locums kundtjänst över ärendehanteringen av driftfrågor från ISS i egen regi. I och med detta kommer det tidigare telefonnumret (08-123 172 60) att bytas ut till 08-123 172 00 då Locums kundtjänst ska vara en väg in för alla ärenden.

Locums kundtjänst tar emot felanmälningar och behandlar alla frågor som rör driften av fastighet och mark på sjukhuset, exempelvis felanmälningar rörande vattenläckage, trasiga lampor, elfel m.m. Felanmälningar kan göras digitalt via locum.se, e-post eller telefon.

Kontaktuppgifter till Locums kundtjänst:
Tel: 08-123 172 00 (dygnet runt)
E-post: kundtjanst(a)locum.se 

För att felanmäla via webben gå in på http://portal.locum.se eller
locum.se/kundtjanst

Vi besvarar e-post under helgfria vardagar mellan kl.07.00–17.00.
Vid akuta ärenden, ring alltid in din anmälan. 

Vad händer när du kontaktar Locums kundtjänst?
Fördelarna med vår kundtjänst är flera:

  • Du har alltid en kontakt in till oss, oavsett ärende.
  • Locums kundtjänst är öppen dygnet runt.
  • När du kontaktar kundtjänst registreras ditt ärende och du tilldelas automatiskt ett ärendenummer som gör ärendet spårbart. 
  • Vår kundtjänst återkopplar dessutom alltid till dig när ärendet är avslutat. 
  • Vi på Locum följer upp alla felanmälningar för att kunna arbeta mer proaktivt – allt för att du ska få en bra arbetsmiljö.

När du gör en felanmälan informerar kundtjänst berörd driftenhet omedelbart för att ärendet ska kunna lösas inom kortast möjliga tid.