Nu tar kundtjänst över på Södertälje sjukhus

Från onsdag den 1 juni 2016 kommer ärendehanteringen av felanmälningar kopplade till fastigheterna på Södertälje sjukhus att skötas av Locum. Därmed ska alla fastighetsrelaterade felanmälningar göras direkt till Locums kundtjänst.

Introduceringen av kundtjänst utgör ett viktigt steg i Locums pågående arbete för att ständigt förbättra förvaltningen av våra fastigheter och öka kundnöjdheten.

Kontaktuppgifter till Locums kundtjänst:
Telefon: 08-123 172 00
E-post: kundtjanst(a)locum.se
Felanmälningar och beställningar via webben görs på http://portal.locum.se.

Läs mer om kundtjänst på www.locum.se/kundtjanst

Kundtjänsten är öppen dygnet runt via telefon. Vi besvarar e-post under helgfria vardagar mellan kl.07.00–17.00.
Vid akuta ärenden, ring alltid in din anmälan.