Kom igång med felanmälan via
webben

Locums kundtjänst tar emot felanmälningar och beställningar samt behandlar alla frågor som rör drift och skötsel både inom- och utomhus på sjukhuset.

Du kan göra din felanmälan eller beställning via vår webbportal.
Vid akuta ärenden, ring alltid in! 

Fördelarna med att göra felanmälan och beställningar via webben:
- Du får överblick över avdelningens alla ärenden, oavsett vem som anmält på avdelningen.
- Du får löpande återkoppling och kan följa din anmälan i realtid.
- Du kan lägga din beställning eller felanmälan när det passar dig.

Ladda ner vår manual för felanmälanav driftärenden via webben.

Saknar du användarnamn och lösenord?

Det enda som behövs för att kunna lägga ett ärende via webben är avdelningens HSAID och ett lösenord för att logga in. Om HSAID eller lösenord saknas ring   08-123 172 00 så ordnar kundtjänst det. Kundtjänst visar också gärna hur man går tillväga för att lägga en anmälan via webben.


Välkommen att kontakta Locums kundtjänst. 
Vi hjälper gärna till!

Kontaktuppgifter till Locums kundtjänst:
Tel: 08-123 172 00 (dygnet runt)
Vid akuta ärenden, ring alltid in! 

För att felanmäla via webben:
portal.locum.se 

Lenka på kundtjänst

Kontaktuppgifter till Locums kundtjänst:

Tel: 08-123 172 00 (dygnet runt)

 

För att felanmäla via webben:

portal.locum.se