Webbanmälan har fått nytt utseende

Webbanmälan är en av Locums viktigaste kanaler. Att göra en felanmälan eller en beställning ska vara enkelt. Efter feedback på förbättringar från kunderna så har vi nu utvecklat gränssnittet och uppdaterat utseendet av webbanmälan så att den är mer tillgänglig och följer Locums grafiska profil. Alla kunder har möjlighet att felanmäla via webben.

Fördelen med att felanmäla via webben:
- Enkelt kunna felanmäla digitalt
- Få en konkret överblick över alla samlade anmälningar de senaste 90 dagarna på avdelningen
- Följa statusuppdatering i realtid på anmälningar

Gå gärna in och se själv!
https://portal.locum.se

Saknar du användarnamn och lösenord?
Det enda som behövs för att kunna lägga ett ärende via webben är avdelningens HSAID och ett lösenord för att logga in. Om HSAID eller lösenord saknas ring 08-123 172 00 så ordnar kundtjänst det. Kundtjänst visar också gärna hur man går tillväga för att lägga en anmälan via webben.

Kontaktuppgifter till Locums kundtjänst:
Tel: 08-123 172 00 (dygnet runt)
Vid akuta ärenden, ring alltid in! 

Välkommen att kontakta Locums kundtjänst.
Vi hjälper gärna till!