Locum på Business Arena 2017

Två intensiva och givande dagar på Business Arena är över. Business Arena, Nordens ledande mötesplats för fastighets- och samhällsbyggnadssektorn, besöktes i år av drygt 6 000 personer. Locum var en av 200 utställare och deltog också i ett seminarium om framtidens vårdfastigheter.
Se filmen och träffa Locums styrelseordförande Paul Lindquist som berättar varför Business Arena är en givande mötesplats.

I montern kunde besökarna träffa medarbetare som arbetar inom projekt och förvaltning på våra sjukhus. Målet var att ge besökarna en bra bild av Locum, vår verksamhet och den spännande tid vi just nu befinner oss i.

Business Arena 2017

Det har varit trångt i Locums monter, precis som vi vill ha det. Många besökare har ställt frågor om Locums utmanande projekt och varit nyfikna på Locums roll inom Stockholms läns landsting.

Från Business Arena 2017

Business Arena 2017

Under onsdagen deltog Locums vd, Patrik Emanuelsson och Locums  styrelseordförande, Paul Lindquist i ett seminarium som handlade om framtidens vårdfastigheter. De pratade om de stora investeringar som görs just nu i sjukhusen inom Stockholms läns landsting och den utmaning som det är att bygga om och bygga ut samtidigt som vårdverksamhet pågår i fastigheterna.

Från Business Arena 2017

- Vi är här för att träffa folk och nätverka men också för att delta och prata på ett seminarium som handlar om framtidens vårdfastigheter, berättar Paul Lindquist, investerings- och fastighetslandstingsråd (M) och styrelseordförande i Locum.