Informationsträff för generalentreprenörer

Locum står inför många spännande byggprojekt vid våra sjukhusområden inom Region Stockholm och har flera upphandlingar på gång. 13 februari bjöd vi därför in företag som är generalentreprenörer till en informationsträff där vi berättade om några kommande större projekt och om anbudsprocessen. Tack till alla som kom!

"Tillsammans har vi ett meningsfullt uppdrag". "De hus vi utvecklar för vårdens verksamhet kommer att beröra alla stockholmare förr eller senare". "Tillsammans ska vi säkra en hög nivå på säkra arbetsmiljöer".

Det var några inledande ord under informationsträffen för generalentreprenörer som genomfördes 13 februari. Syftet med träffen var att informera om ett antal kommande större byggprojekt och om hur anbudsprocessen går till. Projekten som presenterades handlar om nyproduktion, ombyggnad och större renoveringar, ett axplock av allt som händer framöver. Tack till alla som kom!

Tips till er som kom och er som inte hade möjlighet att delta, är att följa våra aktuella upphandlingar som publiceras löpande på locum.se och e-avrop.

Infoträff_webb2.jpg
Bild: Projektområdeschef Rebecca Yrlid