Nyhet

Nytt parkeringsbolag från 1 juni

Publicerad:

Parkeringsskylt och blå himmel.

Från och med den 1 juni tar Parkit över som leverantör av parkeringstjänster i de fastigheter som förvaltas av Locum. För att kunna parkera till personaltaxa behöver du registrera dig i Parkits app innan du börjar använda parkeringen. Som besökare betalar du via apparna Parkit, Easypark eller Mobill, det finns också möjlighet att betala med kort via betalautomater.

Mer information finns på locum.se/parkering samt under respektive sjukhussida under Husen.

Laddar...