Kom igång med felanmälan via webben

Locums kundtjänst tar emot felanmälningar och beställningar samt behandlar alla frågor som rör drift och skötsel både inom- och utomhus på sjukhuset.

Du kan göra din felanmälan eller beställning via vår webbportal.

Vid akuta ärenden, ring alltid in! 

Fördelarna med att göra felanmälan och beställningar via webben:

  • Du får överblick över avdelningens alla ärenden, oavsett vem som anmält på avdelningen.
  • Du får löpande återkoppling och kan följa din anmälan i realtid.
  • Du kan lägga din beställning eller felanmälan när det passar dig.

Ladda ner vår manual för felanmälan av driftärenden via webben.

Saknar du användarnamn och lösenord?

Det enda som behövs för att kunna lägga ett ärende via webben är avdelningens HSAID och ett lösenord för att logga in. Om HSAID eller lösenord saknas ring 08-123 172 00 för hjälp. 

Välkommen att kontakta Locums kundtjänst. Vi hjälper gärna till!

 

Kontaktuppgifter till Locums kundtjänst:

portal.locum.se

Tel: 08-123 172 00 (dygnet runt)

Vid akuta ärenden, ring alltid in! 

Kontaktuppgifter till Locums kundtjänst:

Tel: 08-123 172 00 (dygnet runt)

 

För att felanmäla via webben:

portal.locum.se