Kundtjänst

Locums kundtjänst tar gärna emot dina förfrågningar.Vi som arbetar på Locums kundtjänst tar emot dina ärenden dygnet runt. Varmt välkommen att kontakta oss!

Kontaktuppgifter till Locums kundtjänst:

Telefon: 08-123 172 00 Dygnet runt
Felanmälningar och beställningar gör du på http://portal.locum.se
(Längre ned på sidan hittar du en manual för hur felanmälningar görs via webben)
E-post: kundtjanst.locum@sll.se  

Vi besvarar e-post under helgfria vardagar mellan kl.07.00–17.00. 
Vid akuta ärenden, ring alltid in din anmälan. 

Vad händer när du kontaktar Locums kundtjänst?

 Fördelarna med vår kundtjänst är flera:
- Du har alltid en kontakt in till oss, oavsett ditt driftärende.
- Locums kundtjänst är öppen dygnet runt.
- När du kontaktar kundtjänst via webben eller om du anger din e-postadress registreras ditt ärende och du tilldelas automatiskt ett ärendenummer som gör ärendet spårbart.
- Vår kundtjänst ser till att registrera ditt ärende och om du lämnar e-postadress eller loggar in via webben så kan du följa vad som sker med ditt ärende och när det blir klarmarkerat.

När du gör en felanmälan informerar kundtjänst berörd driftenhet omedelbart för att ärendet ska kunna lösas inom kortast möjliga tid.

Här kan du som arbetar vid något av sjukhusen felanmäla via webben.

Ha din avdelnings HSA-id och inloggningsuppgifter tillgängliga. Om du saknar inloggningsuppgifter ring till kundtjänst telefon: 08-123 172 00.

Vi hanterar även frågor och ärenden som rör våra Facility Management-tjänster vaktmästeri, lokalvård och servicecenter. Du kan också kontakta oss gällande fruktabonnemang, växter eller om du har några övriga frågor.

Du är alltid välkommen att kontakta oss – vi hjälper gärna till!

Manual för att lägga ärenden via webben

Ladda ner manualen för att ärenden via webben